Sidste udkald for interesseret i vandretur til Nordsverige (varighed og fastsatte datoer dog stadig med fleksibilitet)
vandrefalken1976
2011-05-22 18:29:56 UTC
Hej

Jeg har en del erfaring i dette område da jeg har vandret i området i
omkring 6 år og altid med telt og rygsæk. Totalt har jeg vandret i 14
år i de Nordsvenske fjelde, så jeg har dermed en rimelig god erfaring,
dog lærer jeg noget hver gang.

Der er intet krav til deltagere udover normal kondition.

Det drejer sig om 19 dage alt inkl.

Priserne for turen ses nedenstående:

Næsten alt inkl:

Hvis 25 eller under koster turen 4600 kr.
Hvis over 25 koster turen 5800 kr.

Jeg er en privat person der søger nogen at rejse med og tjener ingen
penge på ovenstående rejse.

Hvis du/i tvivler er nedenstående link en oversigt over regnskabet for
turen.

http://www.2shared.com/document/bHhHcjvq/Fjeldtur_2011.html

Der er ikke nogen virus i ovenstående link.

Hvis du er interesseret i denne tur så kan du ringe til 26212173 eller
skrive email

Venlig hilsen
Thomas
vandrefalken1976
2011-05-22 19:53:11 UTC
Post by vandrefalken1976
[...]
Kan se at jeg glemte at nævne området der skal vandres i, som er
Abisko/Kebnekaise området (cirka 2000 kilometer nord for Danmark), med
start i Abisko.