Gps
Börje Lindh
2003-07-27 10:47:40 UTC
Tänker köpa en handhållen GPS för att användas både i båten och i skogen och
vill gärna ha tips på bra modeller.

MVH Börje
Thomas Plersch
2003-07-27 12:51:54 UTC
Garmin e klart fina, har själv en Garmin 12 som jag använder i båten / bilen
/ skogen, kör alla kartor i Fugawi, funkar kanon, finns företag som säljer
data kablar till mycket bra priset, istället för att köpa orginal till mer
än dubbla priser..

- Thomas -
MVH Börje
Richard Nilsson
2003-07-29 09:52:56 UTC
Post by Thomas Plersch
[...]
Hej Thomas!

Jag kollade lite på fugawi efter att ha sett ditt inlägg. Jag laddade hem
deras demo och testade lite. Det jag undrar över är om det går att föra över
de kartorna man har i Fugawi till att ha som bakgrundskartor i GPSen (12 XL
eller 12). Såg bara att det fanns en funktion att föra över till palm. Vet
du (någon) om de nämnda modellerna stöder kartor som bakgrund?

Tack på förhand!

Hälsningar
/Richard
Thomas Plersch

[...]