SV: Gøteborg
Marcus Strömberg
2007-06-03 18:54:52 UTC
Mon, 18 Jun 2001 15:43:51 +0000 skrev Jan-Inge Flucht:

Jinge Flücht skrev... ;-)
EP> Jan Inge vet utmerket godt at det "mordhot" han snakker om
EP> ganske enkelt er et par tre stykker som nevnte at de ville
EP> legge herr Flucht i sin "killfil".
Hahaha... :)
Det mordhot jag fick innehöll en uppmaning till mig att se upp
eftersom det "är bestämt att jag ska strimlas av en Bowiekniv" men
en norrman hållande i skaftet. Samt att de redan avrest från Norge
för att göra det...
Personen i fråga är avstängd nu från sin norska internetleverantör.
Det visade sig att han var 15 år gammal bara varför jag idag ångrar
,,,
(o -)
+===ooO=====(_)=====Ooo===+
| photoalbum: www.jif.net |
| .ooo0 0ooo. |
| ( ) ( ) |
+======\ (========) /=====+
\_) (_/
--
Marcus

***@abc.se
Henry
2007-06-03 20:23:07 UTC
Post by Marcus Strömberg
Jinge Flücht skrev... ;-)
Jag vet din lilla golbög att du tänder på olika slags anmälningar.
( ) ( ) |
\_) (_/
--
Don't Be Evil